Compania IT Quest & Management SRL vă urează bun venit pe pagina sa web şi vă mulțumește pentru interesul manifestat faţă de companie şi produsele si serviciile sale.
Acordăm atenţie detaliata protejării datelor dvs. personale şi vrem să vă simţiţi în siguranţă în timpul vizitării paginilor noastre de internet si in relationarea directa, prin toate mijloacele de comunicare puse la dispozitie de catre compania noastra.
Protecţia vieţii dvs. private în faza de procesare a datelor personale constituie un aspect relevant pentru noi, de care ţinem seama în cursul desfăşurării proceselor noastre operationale. Datele personale ale vizitatorilor paginilor noastre de internet si cele colectate fizic sau pe alte canale online de la clientii si potentialii nostri clienti sunt înregistrate şi procesate in siguranta si conform prevederilor legale privind protecţia datelor valabile în Romania si detaliate prin Regulamentul General privind Protectia Datelor.
Datele de identificare ale companiei IT Quest & Management SRL sunt urmatoarele: C.I.F.: RO34390129, Nr. R.C.: J40/4740/2015, sediul social: strada Chitila Padure nr. 2 bis, Mogosoaia, jud. Ilfov.
Prelucrarea datelor inseamna operatiuni precum: colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, transmiterea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea, arhivarea datelor cu caracter personal etc.
In continuarea prezentei Politici privind prelucrarea datelor cu character personal se va face referire la “Client”.
Prin utilizarea termenului “Client” compania IT Quest & Management SRL intelege orice reprezentant al publicului larg, cu care compania intra in contact si nu reprezinta o limitare la persoana care a achizitionat un produs / serviciu sau cu care exista un contract in derulare.
Datele sunt obtinute direct de la Client si/sau de la un imputernicit al Clientului (in momentul in care se completeaza formulare sau documente, este accesata pagina de internet, aplicatiile online, sau prin orice alte mijloc de comunicare).
In plus, IT Quest & Management SRL poate obtine datele de mai sus prin consultarea unor surse externe. Prin surse externe intelegem institutii si autoritati publice, registre si ghiduri publice, informatii pe care le-ati facut disponibile publicului prin social media, cat si pe internet.
Totodata, datele pot fi obtinute si de la operatorii nostri asociati ori de la operatorii pentru catre suntem imputerniciti – spre exemplu retea de dealeri si service cu care IT Quest & Management SRL colaboreaza, importatori auto.
Clientul poate pune la dispozitie date cu caracter personal prin completarea unor formulare din website, prin contract, prin facturi fiscale emise acestuia, prin participarea la diverse actiuni de marketing ale companiei, in cadrul carora a completat formulare, etc.
Pe pagina noastră web publicul are eventual posibilitatea de a se abona la diverse newslettere, datele oferite la abonare vor fi utilizate exclusiv in scop de marketing, în măsura în care nu aţi consimţit la alte utilizări ale datelor. Aveţi posibilitatea de a opri oricând abonamentul la newsletter, utilizând posibilitatea de dezabonare oferită în newsletter sau prin comunciarea unei solicitari scrise catre adresa [email protected].
Compania IT Quest & Management SRL prelucreaza datele cu caracter personal in baza urmatoarelor temeiuri juridice:
Scopurile pentru care IT Quest & Management SRL prelucreaza datele cu caracter personal sunt:
In vederea furnizarii de servicii si produse compania realizeaza diverse profiluri cu privire la Clientii sai. Aceste profiluri nu presupun luarea de decizii exclusiv automat. Astfel de profiluri sunt utilizate in vederea segmentarii portofoliului de Clienti pentru dezvoltarea produselor si serviciilor, precum si pentru asigurarea promovarii personalizate a produselor companiei, cat si pentru asigurarea efectuarii activitatilor de marketing direct tinand cont de produsele detinute de catre Clienti, istoricul tranzactional si preferintele acestora rezultate din modalitatea de utilizare a produselor si serviciilor noastre.
Cu acordul Clientului/persoanei vizate exprimat inainte de fiecare convorbire telefonica, compania poate inregistra si pastra convorbirile telefonice catre/de la centralele telefonice ale companiei. Compania urmeaza a utiliza aceste informatii exclusiv in scopul imbunatatirii serviciilor sale, investigarii anumitor situatii, pentru a face proba anumitoracorduri date de catre Client, sau pentru a le folosi ca proba in instanta in cazul unui litigiu.
Pentru asigurarea unui nivel inalt de securitate corespunzator desfasurarii activitatii operationale, locatiile fizice ale companiei sunt monitorizate video. In aceste locatii exista marcaje corespunzatoare cu simboluri specifice inregistrarii video, urmate de mesajul ”Zona supravegheata video”.
In vederea realizarii scopurilor sus-mentionate, datele cu caracter personal vor fi prelucrate de catre companie pe tot parcursul relatiei contractuale si dupa finalizarea acesteia in vederea conformarii cu obligatiile legale aplicabile in domeniu, inclusiv, dar fara limitare, la dispozitiile in materia arhivarii.
Prelucrarea datelor care se intemeiaza pe acordul Clientului (de ex: in caz de marketing direct si/sau promovare de servicii si produse, inscriere la newsletter electronic) vor fi prelucrate de catre companie fara o limitare de perioada, cu posibilitatea de retragere a consimtamantului Clientului la orice moment, care in plus va fi readusa in vederea Clientului la o frecventa de cel mult 5 (cinci) ani.
Termenul de arhivare a datelor prelucrate de IT Quest & Management SRL este de: 10 ani.
Termenul de prescriptie a datelor prelucrate de IT Quest & Management SRL este de: 10 ani.
Termenul de prelucrare a datelor in scopul rezolvarii problemelor juridice la nivel de IT Quest & Management SRL este de: 10 ani.
Destinatarii datelor pot fi:
- persoane imputernicite:
In vederea indeplinirii scopurilor mentionate mai sus este posibil ca IT Quest & Management SRL sa transfere unele sau toate categoriile de date cu caracter personal in afara Romaniei sau statelor din cadrul UE/SEE. SEE este alcătuit din țările Uniunii Europene, Elveția, Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Acest tip de transfer de date poate avea loc dacă serverele noastre (respectiv, locul unde stocăm datele) sau furnizorii și prestatorii noștri își au sediul în afara SEE.
Înainte de a transfera date cu caracter personal din Spațiul Economic European (SEE) ne vom asigura că există garanții adecvate care trebuie utilizate, inclusiv semnarea unui Acord de Transfer de Date, în conformitate cu cerințele Uniunii Europene și, dacă este necesar, vom obține autorizația Autorității Competente pentru Protecția Datelor. Entitatea care primește datele cu caracter personal trebuie să respecte principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal prevăzute în Procedura privind Transferul Transfrontalier al Datelor.
1. Dreptul de acces la datele personale - inseamna dreptul Clientului de a avea acces la datele din formularul completat.
Dacă Clientul considera ca această Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal nu este suficient de clarificatoare, accesta poate avea acces la informaţii prin transmiterea unei cereri la adresa [email protected] de unde puteţi afla:
2. Dreptul la rectificarea datelor – în cazul în care Clientul sesizeaza că datele personale sunt inexacte sau incomplete, acesta are dreptul de a solicita rectificarea sau completarea acestor date prin transmiterea unei solicitări la adresa: [email protected].
În cazul în care datele cu caracter personal nu sunt introduse de Client, ca persoană vizată, acesta are dreptul să solicite orice informații disponibile cu privire la originea lor, iar aceasta ii va fi furnizată în măsura în care este disponibilă şi numai dacă se poate identifica autorul furnizării datelor. Pentru aceasta va trebui sa ni se furnizeze datele despre Client care sa demonstreze ca furnizarea datelor nu este făcută prin acţiunea sa directă.
Clientul poate solicita separat să cunoasca dacă datele sunt prelucrate sau nu, iar in caz afirmativ, poate solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii despre acestea. La solicitarea Clientului, acesta va putea primi si o copie a formularului completat sau un alt format pe care compania il detine.
Clientul trebuie să cunoasca faptul că orice rectificare se va putea face într-o perioadă de minim o lună, dar, în condiţii speciale aceste termen putem să îl extindem la două luni, situaţie în care Clientul va fi informat cu privire la prelungire.
De asemenea, dacă nu vom da curs cererii Clientului de rectificare sau nu ii vom răspunde, dar și în cazul în care nu vom ajunge la o înțelegere în privinţa termenului de rectificare, Clientul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Persona și la o cale de atac în instanţă.
3. Dreptul la stergerea datelor sau “Dreptul de a fi uitat” – este dreptul Clientului de a obţine din partea societăţii noastre ştergerea datelor cu caracter personal de pe site, fără întârzieri nejustificate, iar noi, ca operatori, avem obligaţia de a da curs cererii în cazul în care există unul dintre motivele:
La rândul nostru, în funcție de tehnologia disponibilă şi de costul implementării, vom lua măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa toți procesatorii care au avut acces la datele personale referitor la faptul ca Clientul a solicitat ştergerea acestora, inclusiv a copiilor sau link-urilor care fac trimitere la datele respective.
Situațiile în care NU avem obligaţia de a da curs cererii Clientului de a ştrerge datele personale sunt:
4. Dreptul la restricţionarea accesului la datele personale – semnifică una dintre următoarele situaţii:
5. Dreptul de a retrage consimtamantul - pentru prelucrarea datelor numai în cazul în care datele Clientului se proceseaza ca urmare a acordului exprimat, acesta are posibilitatea în orice moment să transmita un e-mail la adresa [email protected] prin care să anunte că nu mai este de acord cu prelucrarea datelor personale. Retragerea acordului/consimtamantului prelucrarii datelor sale personale are ca efect incetarea comunicărilor şi prelucrării, precum si a colaborarii. Retragerea consimtamantului nu afectează legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
6. Dreptul la portabilitatea datelor – este posibilitatea pe care Clientul o are de a primi datele furnizate în formatul utilizat de noi în mod curent, dar care poate fi citit automat. De asemenea, Clientul are posibilitatea să ne solicite ca aceste date să le transmitem – să le portăm – automat altui operator (entitate juridică), aşa cum ne va indica.
7. Dreptul de a se opune prelucrării – se aplică doar pentru situaţiile sau cazurile particulare în care Clientul se afla; este dreptul Clientului de a ne solicita să nu prelucrăm datele sale în scopul creării de profiluri. Excepţie de la această regulă face situaţia în care există motive legitime care prevalează asupra dreptului Clientului la opoziţie, cum ar fi: constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă, al Clientului sau al altui utilizator.
Toate drepturile mentionate mai sus se execita prin transmiterea unei cereri scrise, datate si semnate la sediul companiei: strada Chitila Padure nr. 2 bis, Mogosoaia, jud. Ilfov, sau la adresa de email: [email protected] cu referinta "solicitare GDPR”, cu excepţia dreptului de a vă adresa Autorităţii Naţionale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal şi justiţiei (prin exercitarea unei singure căi de atac), care se exercita prin cerere scrisa inaintata autorităţii competente.